Veelgestelde vragen

Maaltijden

Kan iedereen maaltijden bestellen?

Ja, iedereen kan bij ons maaltijden bestellen. Soms komt het er gewoon niet van; drukke dag, te laat thuis, of u bent niet in staat zelf te koken. Voor die momenten zijn er onze maaltijden.

Hoe geef ik mijn persoonlijke wensen zoals bijvoorbeeld een dieet door?

U kunt uw persoonlijke wensen voor de Vers op maat-maaltijden zoals een dieet, portiegrootte of andere wensen doorgeven via 0342 40 41 21, info@welzijnbarneveld.nl.

Moet ik elke week maaltijden bestellen?

Nee u hoeft niet wekelijks te bestellen.

Wat kost een maaltijd eigenlijk?

U kunt al maaltijden bestellen vanaf € 6,00 een overzicht van onze prijzen vindt u bij prijzen.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dit kan telefonisch of via onze webshop maar ook via email of menulijst.

Kan ik ook tijdelijk gebruik maken van het eten?

Het is mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de maaltijdservice.

Hoe kan ik betalen?

Wij werken met een automatische incasso. Hierbij machtigt u ons om het door u bestede bedrag van uw rekening af te schrijven. Meer informatie over de betaalwijze vindt u bij assortiment en prijs.

Kan ik mijn bestelling nog afzeggen?

Dat kan. U kunt tot 4 werkdagen voor bezorging uw bestelling kosteloos afzeggen.

Bewaren & verwarmen

Ik heb geen magnetron?

Er zijn via de maaltijdvoorziening zeer gebruiksvriendelijke magnetrons leverbaar ad € 99,-. Als uw gebruik van korte duur is, kunt u ook een magnetron huren ad € 2,27 per maand. Ook kunt u voor het verhitten van uw maaltijd de oven gebruiken.

Hoe moet ik mijn maaltijden bewaren?

Wij adviseren de Vers op maat maaltijden te bewaren in een koelkast met een temperatuur lager dan 7 graden.

Hoelang kunnen de maaltijden bewaard worden?

De maaltijd is ten minste houdbaar tot de aangegeven datum op het etiket.

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.

Thuisbezorgd

Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?

Als de bezorgers onverhoopt niet persoonlijk bij u kunnen afleveren, probeert men dit nog bij de buren mits deze uw bestelling in de koelkast kunnen plaatsen. Is dat ook niet mogelijk, dan vervalt de aflevering maar deze wordt wel in rekening gebracht.

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.